23 december 2017

Kitty has my back .:. Pink Paislee Paige Evans Turn the Page

My cat is very much MY cat. She prefers me and me and me and then perhaps some of the others in the family. Each day she wants to cuddle and she doesn't take no for an answer. She also - for some reason - likes to sit om my back. Kitty has my back!

I have chosen some new color combinations from the Turn the Page collection and it made it feel new and fresh and exciting to create with the same collection as I have used before.

Min katt är väldigt mycket MIN katt. Hon föredrag mig och sen kommer jag och jag och jag och sen kanske någon annan i familjen kvalar in på listan. Varje dag vill hon gosa och då VILL hon gosa och ger sig inte förrän hon är nöjd. av någon märklig anledning tycker hon om att sitta på min rygg. Kitty has my back!

Jag har valt lite andra färger i Turn the Page-serien denna gången och då känns det plötsligt nytt och fräscht och spännande att skapa med samma serie som flera gånger förut.











Material:
Pink Paislee Paige Evans Turn the Page - Paper Pad 12X12
Pink Paislee Paige Evans Turn the Page - Paper Pad 6x6
Pink Paislee Paige Evans Turn the Page - Ephemera Cardstock Die-Cuts
Pink Paislee Paige Evans Turn the Page - Chipboard Stickers
Pink Paislee Paige Evans Turn the Page - Puffy Stickers
Pink Paislee Paige Evans Turn the Page - Pennant Paper Clips  
and Thickers and alpha stickers





#PaigeEvans #TurnthePage #PinkPaislee #MittKreativaKaos #DESIGNinPAPERS 

Inga kommentarer: