30 september 2017

I choose to be happy .:. Bombay Sunset by Kaisercraft

Jag väljer att vara lycklig. Ja ibland är det ett val att se saker och ting ur ett mörkt perspektiv eller ur ett ljust. Att se glädjen och ljuset i tunneln trots att det finns mörka moln precis över huvudet just nu.
För en vecka sedan förlorade jag min mamma - jag saknar dig älskade mamma - och det är väldigt tungt.
Men jag har också så mycket glädje i mitt liv - min familj och mina vänner - och detta får skapa balans i tillvaron ... så gott det går.  <3 p="">








Material:
Kaisercraft - Bombay Sunset - Collectables Cardstock Die-Cuts
Kaisercraft - Bombay Sunset - Paper Pack 12X12
Kaisercraft - Bombay Sunset - Paper Pad 6.5X6.5
Vicki Boutin - Mixed Media Stencil 3 Pack - Circle
Crafter's Companion Spectrum Aqua Pens - Nature
Crafter's Companion Spectrum Aqua Pens - Floral
Crafter's Companion Spectrum Aqua Pens - Essential
Crafter's Companion Spectrum Aqua Pens - Primary
Ink, staples, white CS




#DESIGNinPAPERS #Mittkreativakaos #Kaisercraft #BombaySunset #CraftersCompanion #SpectrumAquaPens

Inga kommentarer: